Aklınızdaki tüm soruların cevabı bu sayfada…

Sipariş Öncesi

Siparişim ne kadar sürede bana ulaşır?
Siparişiniz size özel üretilecek olup, kargoya maksimum 4 hafta içerisinde verilecektir.
Kapıda ödeme seçeneği var mı?
Hayır. Web sitemizde kredi kartlarına 9 aya varan taksit veya Havale/EFT seçeneğiyle ödeme yapabilirsiniz.
Ürünlerinizin garantisi var mı?
Evet. Tüm Zao ürünleri 2 yıl süreyle garanti kapsamındadır.
Kargo ücreti öder miyim?
Hayır. Zao Mobilya tüm Türkiye’ye ücretsiz kargo hizmeti vermektedir.

Ödeme

Hangi ödeme yöntemlerini kullanabilirim?
Web sitemizden kredi kartınızla 9 aya varan taksit veya Havale/EFT yöntemiyle ödeme yapabilirsiniz.
Parçalı ödeme yapabilir miyim?
Hayır. Web sitemizden yalnızca tek ödeme yöntemi kullanabilirsiniz.

Sipariş Sonrası

Sipariş durumumu nasıl takip edebilirim?
Siparişinizin durumunu web sitemizden takip edebilirsiniz. Ayrıca çağrı merkezimize 0850 309 44 90 numaralı telefondan ulaşarak bilgi alabilirsiniz.
Ürünlerin montajını yapıyor musunuz?
Yalnızca İstanbul içi siparişlerde ekiplerimiz teslimat ve montajı sağlamaktadır. Ürünlerimizin montajı çok kolayca tarafınızdan da yapılabilir
Teslimat adresini nasıl değiştirebilirim?
Teslimat adresinizde bir hata olduğunu düşünüyorsanız ya da adresinizi değiştirmek istiyorsanız,  0850 309 44 90 numaralı çağrı merkezimizi hafta içi ve cumartesi günleri 10.00 – 19.00 ve Pazar günleri 12.00 – 17.00 saatleri arasında arayabilirsiniz.

Siparişiniz kargoya verildiyse teslimat adresinde değişiklik yapılamamaktadır.